Vsebina in prijava

Preverite ali poznate in uporabljate vse razpoložljive kanale spletnega marketinga.


 

Za področje storitev je spletni marketing poleg priporočila najpomembnejši prodajni kanal.


Udeležba na seminarju vam bo omogočila, da boste nadgradili svoje znanje in spoznali vse možnosti in trike, ki jih ponujajo internet in socialna omrežja.

Spoznajte kako preko spleta pridobiti nove stranke, ustvariti blagovno znamko (brand), izboljšati učinkovitost oglasov in skrajšati prodajni cikel. Za vse to pa danes ne potrebujete naprednih tehničnih znanj. Ne zamudite usposabljanja, saj bodo vsi udeleženci dobili dostop do video posnetkov s povzetki ključnih lekcij, tako si jih boste lahko ogledali vedno, ko jih boste potrebovali – ko pripravljate marketinške vsebine.


Kratek pregled vsebine

  • Copywriting: oglasi, email-i, clickbait članki, objave na socialnih medijih, blog posti
  • Oglaševanje: Google in Facebook
  • SEO: raziskava ključnih besed, kako doseči dobre položaje na iskalnikih
  • LinkedIn: strateško povezovanje, PR, izvoz kontaktov, strateške Linkedin objave
  • Email marketing: nabiranje naslovov (lead gen), priprava sekvenc, newsletter-ji
  • Gverilski pristopi: spoznajte metode o katerih nihče ne govori
  • Novi trendi: Pinterest, Instagram, virtualna realnost, ipd.

Kaj boste pridobili na seminarju Spletni marketing za področje storitev

Spoznali boste trike učinkovitega pisanja oglasov in marketinških člankov, ki jih uporabljajo profesionalci in digitalne agencije. Prav tako se boste naučili kako s spletnimi oglasi doseči prave ljudi s komercialnim namenom in kako s pomočjo oglasov pridobiti nova povpraševanja. Predstavili vam bomo tudi principe gverilskega marketinga, s katerimi lahko na povsem enostaven način nadigrate vašo konkurenco. Na koncu si bomo pogledali še prihajajoče trende in kako jih lahko uporabite pri svojem delu in z njihovo pomočjo pridobite nove stranke.1 -osnova 2018 - LETAK1

Podjetja, nevede, z “delom kot do sedaj” izgubljajo veliko poslovnih priložnosti, strank in prihodkov. Metode in pristope, ki jih boste osvojili na usposabljanju so dovolj enostavni, da jih boste lahko še isti dan začeli uporabljati pri svojem delu.

Seminar z delavnico vodi Žiga Kuhar, strokovnjak za spletni marketing in uporabo naprednih orodij za avtomatizacijo kampanj digitalnega marketinga.   LinkedIn

Povečajte prodajo in pohitrite posle – spoznajte kako.


Kotizacija in plačilo

Redna cena seminarja je 150,00 EUR + 22% DDV (183,00 EUR) in vključuje predavanje po programu, gradivo, osvežilne napitke in kavo v odmorih ter potrdilo.

Kotizacijo je potrebno nakazati pred začetkom seminarja na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana, SI56 0201-1001-4816-764, sklic: 4009 – 2680.
Račun boste prejeli po zaključku seminarja. Prosimo da ob prihodu na seminar predložite potrdilo o plačani kotizaciji.

Prosimo, da morebitne odjave sporočite pravočasno (4 dni pred usposabljanjem). Pri kasnejših odjavah vam bomo v skladu za našimi Splošnimi pogoji poslovanja (objavljeni na povezavi) zaračunali režijske stroške v višini 30% kotizacije.

Podatki o seminarju
  • Cena : 150 EUR + DDV
  • Pričetek : 30-05-2018
  • Trajanje : 9. - 14. ure
  • Kontaktna oseba : Darja Kuhar, darja.kuhar@cpu.si
  • Lokacija : Kardeljeva ploščad 27 a, Ljubljana
  • Parkrišče : zagotovljeno, brezplačno